Communicatie-aanpak voor de nieuwe inkoopstrategie
Voor jeugdhulp in de regio Holland Rijnland is een communicatie toolkit ontwikkeld voor de communicatie-aanpak van de nieuwe inkoopstrategie. Het doel is dat de beleidsmedewerkers en communicatieadviseurs bij het uitrollen van de nieuwe inkoopstrategie hieruit kunnen putten.
De toolkit bestaat uit diverse communicatiemiddelen die samen het hele verhaal vertellen van de nieuwe inkoopstrategie. De uitdaging was om visueel een samenhang te creëren in een ‘look & feel’ die aansluit bij de al bestaande stijl van Holland Rijnland. Van factsheet tot animatie.
Communicatie-aanpak voor de nieuwe inkoopstrategie
Voor jeugdhulp in de regio Holland Rijnland is een communicatie toolkit ontwikkeld voor de communicatie-aanpak van de nieuwe inkoopstrategie. Het doel is dat de beleidsmedewerkers en communicatieadviseurs bij het uitrollen van de nieuwe inkoopstrategie hieruit kunnen putten.
De toolkit bestaat uit diverse communicatiemiddelen die samen het hele verhaal vertellen van de nieuwe inkoopstrategie. De uitdaging was om visueel een samenhang te creëren in een ‘look & feel’ die aansluit bij de al bestaande stijl van Holland Rijnland. Van factsheet tot animatie.